I'M A SURVIVER

  2011-11-24 / 23:10:23 / lever livet /
Runt femtiden åkte jag in till stan för jag skulle dansa, därför har bloggen stått stilla. Sista gången på denna terminen...med dansen alltså. Vi är inte alls många på min grupp, så nästa termin slås house-gruppen & hiphop-gruppen ihop & blir en streetdance-grupp. Vart väldigt snabb med att anmäla mig till den, känns som att platserna kommer att försvinna snabbt. Är riktigt taggad tills det börjar, streetdance är grymt!

Fick några kommentarer om min tatuerings-bild. Inte helt omöjligt att jag någon gång kommer göra en likadan, fast riktigt. Dock går jag aldrig omkring topless så det kommer alltid vara antingen ett bh-band eller bikini-band rakt igenom den.....förlorar sin charm där lite...Annars är den skitsnygg!

Nah, I don't like this either...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0