IF YOU SAY 'FOREVER' ONE MORE TIME, IMMA' PUCH YOU IN THE FACE

  2011-11-09 / 23:03:16 / lever livet /
Herregud...har sovit tre timmar sedan jag kom hem idag. Tre timmar. Vilket betyder att jag är som en duracellkanin på hasch nurå. Men skönt var det. Jag satt i sängen med datorn så...gled jag bara ner liksom. Nästa sak jag kommer ihåg är att min pappa kommer in & säger att jag får lägga mig ordentligt i sängen & sätta ner datorn. Då var klockan åtta, så när jag satte mig i sängen var den sex...& när jag vaknade var den nio.
Jahapp, nu har jag inget mer att dela med mig av, så vi får höras imorgon (bitti, om jag kommer ur sängen i tid)
Later gator.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0