I SMELL PHOTOSHOOT

  2011-11-04 / 21:14:59 / foto /
Efter jag klippt mig smsade Amandish mig & frågade om jag ville vara "modell" till en av hennes fotoidèer. Det är väl inget man tackar nej till?! Hennes tanke var lite halvtuffa bilder som passade min stil, så jag drog på mig mina nya skinnbyxor (som passade perfekt till hennes idè) & min cheap monday tisha. Skitbra också att jag kom från fissan precis också. Det var verkligen skitkul & bilderna blev amazing. Ni kan inte ana så bra Amanda är på att fota, värsta pro, & det är en underdrift! Jag har inte fått bilderna än, men jag visar dem så fort jag kan!

Bilder från arkivet, från några av mina & Amandas photoshoots. Försök att inte skratta, haha..











Amanda, jag vet att du kommer hata mig för att ens överväga tanken att visa dessa bilderna, men vad gör man inte för sina läsare? *puppy-eyes*

 

Hihi :D



amanda olsson

hahahah! verkligen grymt längesen dessa bilder tog, men jag förstår dig! & jag har nog några bilder, som jag kan hämnas med! hah, skojar bara hjärtat! Tack för idag, ♥

2011-11-04 @ 23:29:36
URL: http://amandafotografering.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0