BYEBYE FACEBOOK?

  2011-11-05 / 00:58:50 / lever livet /
Ni som har Facebook har utan tvekat hört nyheten att en grupp hackare, "Anonymous", ska föra denna dag till historien genom att hacka Facebook....& en massa annnat som jag inte orkade läsa. Det var något om att sälja bilder, adresser & sånt till typ Egypten...Anyway, så säger jag en sak. WOHO, JAG FÅR MITT LIV TILLBAKA! Men självklart, om detta lyckas, tycker jag att vi ska ge Facebook en tyst minut.
*en minut senare*
TACK FACEBOOK, för att du låtit mig bli puffad av snubbar jag inte riktigt känner. För att du blixtsnabbt informerat mig varje gång när någon av mina kompisar köpt en Coca Cola på pressbyrån. För att du tagit en del av mitt liv (kan vara en nackdel också, not sure..) till att se vad alla sysslar med nuförtiden. & sist men inte minst, för att du låtit mig gilla en massa saker. Hejdå.

 

Dock kan vi alltid vi alltid vända oss till; http://ansiktsbok.se, check it out.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0