ALL DONE

  2011-11-20 / 14:57:54 / lever livet /
WOHO, varenda liten detalj med designen är härmed klar. *applåder* Jag är jättenöjd med resultatet, & om man har en design man trivs med är det mycket lättare & roligare att blogga tycker jag.
Söndag igen and I've got my chillmode on. Har lite småsaker att göra idag. Ska bl.a trixa lite med ett par gamla jeans som jag rotade fram. Dom ska bli håliga & slitna, vilket jag tycker är skitsnyggt. Jag har städat till mitt ninjamarsvin också & städat mitt rum, så no hurry.
Min helg har varit rätt fullproppad så jag har inte hunnit sätta mig ner med bloggen. Har varit med mina kompisar både fredag & lördagkvällarna, & jag har stannat hos Julia en natt också.
Igår så var jag på musèet i några timmar också. Åttorna på vår skola har gjort grafiska teckningar som ställdes ut på musèet igår. Så jag & några andra var där & hjälpte till med vernisagen. Vi behövde bara vara där i tre timmar så får vi ledigt en hel skoldag. Vi bjöds på salta pinnar & cider också, så när Mackan sa det vart jag övertalad.

Långt inlägg men whatever.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0