#SWAG

  2011-12-04 / 02:00:10 / lever livet /
Tjena babes! Sitter & kollar runt på lite kläder på la interneto, är extremly klädsugen! Tur då att julafton närmar sig...heheheh.
Har bakat för fullt hela dagen, både pepparkakor & lussekatter! Mumsfilibaba is the word.
Nu på kvällskvisten drog vi ut en runda till kusinerna & jag har snackat av mig med en riktigt grym brud! Har saknat henne så god damn mycket!

Måste säga att jag under underliga omständighter blivit förkyld, halsont & frusen på sisådär en timme. Det går snabbt, så nu ligger jag här. Får se om jag tar mig till skolan på måndag, har ju trots allt hela söndagen på mig att bli frisk(are).


Need your help, vilken? (tänk på att den gröna kostar 160 medan den röd-blåa går på 350, HEHE.)


josefine

den blåa helt klart!

2011-12-04 @ 08:07:35
jennica

den blåa

2011-12-04 @ 19:32:06
URL: http://jjennica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0