TOLD YA

  2011-12-30 / 20:22:30 / lever livet /
Är faktiskt fortfarande hemma hos Josefin, hehe. Vad är det....fjärde natten vi sover tilsammans. Can't complain though. Vi har det bra här! Just idag har vi haft hemmaspa och allt. Mina naglar är fina, mina ögonbryn är formade och mitt hår är fräscht as hell. Det går bra nu helt enkelt. Allt är fixat inför nyår!
Imorgobitti åker vi hem till mig och tillbringar dagen där, fixar oss tillsammans och sedan jädrar i hoppet ska det firas nytt år!
Ni har sett den innan, men har ju inte mina bilder, hehehe.


Naya

hej, jag såg att du har Joanna hanssons design, och det har jag också, men jag vet inte var han bytar header och profilbild så skule du kunna skriva var man gör det?? ;)

2011-12-31 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0