TJUVARNAS JUL

  2011-12-14 / 20:29:18 / lever livet /
Tittade faktiskt på julkalendern imorse, Tjuvarnas jul. Har inte en susning hur jag fick tid till det men när klockan var kvart över sju stod Linda påklädd, sminkad, friserad och med ett städat rum. Tog bara en kvart, måste vara mitt rekord.
I alla fall käkade jag frulle och drack varm coklad samtidigt, fick lite julmys trots allt. Jag tycker faktiskt att julkalendern är bra, bätte än de förra. Den senaste jag kommer ihåg som var bra var dieselråttor och sjömansmöss, den gillade jag. Och nästa år ska det vara myseriet på greveholm, då vet jag en som kommer sitta bänkad vid tv:n varje morgon!




jennica

HAHAHAHAH DET VAR DEN JAG SKULLE VARIT MED I HAHAHAHA

2011-12-14 @ 21:59:45
URL: http://jjennica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0