SLEEP ALL DAY LONG

  2011-12-22 / 16:53:58 / lever livet /
Man vet att det är lov när man sitter i pyjamas och klockan är fem. Jag älskar't! Idag har jag inte gjort ett enda dugg. Inte lyft ett finger. Eller jo, jag har duschat. *applåder*
Julafton om två dagar! Känns som att jag legat nedfryst eller i koma sedan november....det har gått så snabbt! Dom där klapparna under granen ser riktigt frestande ut...HOHO.
Imorgon lämnar jag huset redan vid nio, ska träffa en riktigt grym brud och visa henne trellehulla! Eller ja, så mycket det nu finns att visa. Jag har i alla fall några saker på inköpslistan, så först och främst ska vi shoppa och det blir säkert en fika också.


X antal år sedan, men kul var det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0