IMMA GIVE YOU THE WORLD

  2011-12-13 / 19:44:33 / lever livet /
Landade vid tv:n för ett tag sen, har tittat på några av mina favvisprogram. Americas funniest homevideos är helt klart #1 när det gäller tv! Finns inga ord för hur mycket man skrattar, ett tag där trodde jag att jag skulle kollapsa!
I alla fall upptäckte jag precis att klockan bara är halv åtta....får väl hitta på något att göra nurå. Orkar inte plugga, nuff is nuff. Har en liten idè för min jeansjacka, får se hur jag gör med den.....hehe.

Btw, någon frågde varför jag inte spelade på lussebandyn idag, och det är för att jag och bandy inte riktigt klickar, skulle bara tabbat hela tiden. Valde att heja istället :-)

Stay tuned!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0