ON DEMAND

  2011-12-19 / 23:01:52 / lever livet /
Sedan ett tag tillbaka har vi haft telia on demand eller vad det heter, till TVn, och vet ni vad? DET ROCKAR! Det är inte så att du kan gå fram till TVn och tro att du är Darth Vader och skrika "Play me a movie, bitch!", men nästan så är det. Bara nästan. Om du sätter på TVn och ditt favoritprogram sänds kan du bara klicka pause, gå och poppa popcorn, städa rummet, rasta katten eller vad du vill. Sedan kan du komma tillbaka efter en halvtimme tex och se programmet från där du stoppade. Like a baws!
Du kan också spela in en massa program, vilket är det bästa. Numera missar jag aldrig ett avsnitt av AFV, big bang theory eller Raw comedy club.
Nackdelen är dock att om du spelar in på tex femman måste du titta på kanal fem under tiden, och då är det ju ingen mening med att spela in det. Fast om man är smart (som jag, hehe) så sätter man på en gammal inspelning och tittar på den under tiden, eller så är det så att man stänger av burken helt enkelt och tar sig för något vettigt. Det sistnämnda händer sällan må jag säga...

OMG WOW! *min första reaktion*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0