NOT SOME LAME TO-DO-LIST #2

  2011-12-10 / 13:00:23 / not some lame to-do-list /



Jag älskar när vädert är katastrof. Tex när det stormar så mycket att man inte kan utanför dörren, eller när man blir insnöad, när det regnar oerhört mycket och tom när det blir strömavbrott. Det är så mysigt att sitta inne då och veta att det är katastrof ute.

Jag är "fortfarande" barn inom mig, och vill vara det länge till. Inte att jag leker med dockor eller så, men att gå på kulhuset skulle lätt kunnat roa mig i flera timmar. FOREVER YOUNG.

Att lyssna på depplåtar och gråta för ingenting är skönt. Ilband. (Nä, jag är inte emo)

Jag vill vara neger, eller mulatt. Gahahgg, så snygga. *dreggel*

Attention whores har en reserverad plats på min svarta lista. Alltid. Fy för dom.

Jag är beroende av filmer, ser film nästan varje kväll, makes me relax.

När jag är ensam hemma gör jag random saker. Sjunger hela tiden. Springer runt och leker psykfall. Alltid när jag lagar mat dunkar jag musik, sjunger aphögt och dansar som aldrig förr. Ni skulle bara veta.

Jag vill ha en iller som husdjur.

Jag har gått på gymnastik i flera år, från jag var fyra tills jag var typ tolv, och jag kan fortfarande göra bakåtvolt och flickis osv. Har hjälpt mig rätt mycket i dansen faktiskt, att vara vig då.

Ja, jag skrattar åt mina egna skämt.

Jag älskar att pussas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0