MITT RUM

  2011-12-13 / 16:35:16 / lever livet /
Det var någon som frågade om mitt rum som jag ska göra om, så jag kan ju berätta lite om det. Just nu är mitt rum det somrigaste du kan hitta. Turkosa väggar med vita och limegröna blommor, två vita väggar, blommiga gardiner och hela den biten. Är så otroligt trött på det! Så nu jävlar ska här bli ändring! Väggarna ska tapetseras om till vita, allihopa. Sedan ska jag flytta runt mina möbler, bl.a sängen.
Nya textilier (?) såsom överkast, kuddar, gardiner osv. Vill ha typ USA-tema om man kan kalla det så. Ska spika upp en super-mega-stor USA-flagga på ena väggen och kanske en stor USA-pläd som får hänga på sängen och se gosig ut, om jag hittar någon.
Sedan ska jag ha en stor tavla med en massa bilder som jag fotat, ska skriva ut en massa då. Typ en minnesvägg eller en kärleksvägg.
Åh, visstja ena väggen ska vara av enbart speglar hade jag tänkt, alltså en spegelvägg,  så jag kan öva min dans. Inte riktigt säker än men vi får se. Självklart ska jag ha kvar mitt fejk-fårskinn aka ludde, han är ju så mysig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0