MINDBLOWING

  2011-12-09 / 23:39:47 / clothes before bro's /
NU är jag hemma igen, nyduschad och fresh! Har varit en lång dag med mycket skratt, och det gillar vi! Nu är jag helt slut och det lutar åt att jag sätter på en film och bara sjunker ner i min älsklingssäng. Herregud vad jag älskar min säng! Som jag sa köpte jag lite smink idag. Blev en ögonbrynspenna och solpuder. Mina ögonbryn är rätt mörka, fast mer åt svart än brunt, så köpte en mörkbrun. Sen kommer jag och pincetten inte jättebra överens heller så nu är det bara att måla i formen så blir det prima. Solpudert är ju helt fel årstid för, är jag helt ute och cyklar tänker ni. Men nej, prövade en kompis solpuder idag och man fick typ lyster i ansiktet och såg lite mer naturligt brun ut än bara brun av smink, if you get what i mean. Så en sån följde snällt med mig hem!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0