MIN MAGE MÅR BRA, DET GÅR BRA NU HELT ENKELT

  2011-12-24 / 00:23:45 / lever livet /
Har varit en sväng hos mina söta morföräldrar för att fira jul. Faktiskt var det maten som jag längtat efter mest. Min mormor är bäst på att göra julamaud. Det var så himla gott!!! Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att jag var i tredje månaden om man tog en titt på min mage. Det är sant.
Öppnade inte mina julklappar alls idag, sparar alla tills imorgon. Det känns mer då liksom. Inte för att jag är en sån "måste-ha-mer-för-mer-är-bättre-än-färre-saker-som-man-gillar-kinda-person" men jag ville öppna alla på självaste julafton.
Har precis kommit hem till min crib, degar i sängen. As usual. Ska snart sova för jag måste upp i tid imorgon. Vi ska befinna oss i staffanstorp i tevesoffan klockan tre för Kalle Anka- tittande. Ingen jul utan kalle anka.

Pappa som redigerat. Tack, jag älskar dig med! :D:D:D:D:D:D:D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0