KÖTTAT PÅ PLAN

  2011-12-13 / 16:04:40 / lever livet /
Gissa vem som vann hela lussecupen på skolan idag! JO, min klass! Vårat lag kickade ass! Dock spelade inte jag men nog hejade jag. Hade klätt ut mig och allt. Vi fick en fin 10-kronor-på-netto-medalj också, haha.
Vårt lag hette 8elite (uttalas eightelite och inte åttaelite). Om jag hade fått välja hade vi nog hetat Sofies ninjor eller liknande, but what to do?
Så jag har hängt på södan hela dagen, var faktiskt över förväntan roligt.

Cheerleader #1



Cheerleader #3

Kick ass är rätt ord! Vi var övergrymma. punkt. Nästa år får vi heta Ninjor, eller nåt, och klä oss likadant....

2011-12-13 @ 16:34:23
Anonym

varför spelade inte du då? :)

2011-12-13 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0