@JOSEFINS

  2011-12-29 / 11:00:53 / lever livet /
Just nu befinner jag mig i malmö. Yes. Jag och Josefin drog in hit igår bara sådär...för att vi ville typ. När vi ändå var här så checkade vi mellandagsrean lite. Var inte SÅ mycket, men hittade två par jeans som sitter som ett smäck. Perfekt längd, jätttetighta överallt (i ankeln också) och himmelskt sköna. Båda två, ett par svarta och ett par vanliga jeans. 150 kronor styck. OH HELL YEAH. Dom har kostat 400 spänn innan så jag blev kalasglad.
Jag ska bara vänta på att Josefin ska vakna, sedan ska vi iväg och sola solarium. Brukar inte göra det men vi tänkte nu till nyår. Tycker inte om det så jättemycket heller, det är ju cancerrisk, dock inte för några gånger, but still.
Åh, just det, hon har byggt mina naglar också. Hon fick et sånt jättepaket med nagel kit i julklapp. Med lampa och allt. Så nu har jag sylvassa klor! Nah, men fina är dom i alla fall.
Och gissa vad? Jag ska sova här en natt till, vi slår på stort med en tre-dygns-sleepover. Så vi kan säga typ low update alert.
Stay cool guys



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0