HEJ SJUKLING

  2011-12-05 / 12:19:58 / lever livet /
Hej på er! Har precis käkat, kom hem för trekvart sen kanske. Kämpade mig upp till skolan imorse, men fick åka hem igen efter två timmar. Min näsa den rinner, bränner, är täppt.....yeah, you name it. Som grädden på moset så känns det som att jag har svalt en taggtråd eller liknande föremål med vassa taggar. Ni vet vart det leder.
Har ett prov tills imorgon som jag inte ens börjat på, bra gjort Linda! *klapp på axeln*
Ni kan själva ränka ut var jag kommer befinna mig resten av dagen, heheh....

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi! Simma lungt.

Ungefär så här ser jag ut just nu. Lägg till en kopp te & ett par gigantiska björntassar till skor så har ni det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0