GOD BLESS YOU

  2011-12-25 / 14:22:29 / lever livet /
Har precis plåtat alla mina julklappar, och innan dess har jag städat hela mitt rum, duschat och legat i sängen och lyssnat på mysmusik. Ja, då har jag berättat hela min dag baklänges. Det går bra det också.
Min julafton var riktigt bra och sådär mysig som det ska vara. Jag är jättenöjd med mina julklappar och maten är ju gudomlig. Har dock tappat bort ett kuvert med 200 kronor i....lite surt. Men jag är glad ändå!










Jag fick också en Gilette Venus Breeze rakhyvel med tillhörande raklödder, men det känns inte nödvändigt att fota, haha. Åh, visstja, lite kluring fick jag också. Alltså pengar. Och i julklappsspelet vann jag en jätteask merci-choklad. Lycka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0