DRA DET SNABBT, SOM ETT PLÅSTER

  2011-12-08 / 22:32:13 / lever livet /
Mitt hår är inte blont längre, det är typ smutsblont...slingorna har typ försvunnit. Ut i vida världen. Känns lite halvt lagom lätt like a waste of money.
Har precis skuttat ner i sängen, bokstavligen. Brukar hoppa in i sängen, bara för att se hur långt jag klarar. Idag var det från mattkanten...inte för att det säger er något menmen. Har Jennica i luren som försöker övertala mig att bli brunett. Vet inte riktigt faktiskt. Vill ha en förändring, men är rädd jag ska bli helt blek...haha. We'll see, we'll see.
Tänkte bara glida in här lite coolt och slänga iväg ett par ord, vi hörs imorgon!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0