DAMN I'M GOOD!

  2011-12-05 / 23:09:28 / lever livet /
HERREJESUS, jag har pluggat nu i tio timmar i sträck! Ända från klockan 12 till 22....holy shit. Kan ni tänka er, all denna tiden har gått åt till att söka upp fakta och svara på 22 frågor (det dära hemprovet jag nämnde tidigare). Dock blev det ändå fem sidor, men ändå!
Min förkyldning har blivit värre, börjar känna lite mer kärlek till konsten att andas om nätterna. Om jag skulle beskriva mig själv när jag sover skulle det varit något i stil med Sid i Ice Age filmerna. Ni har en rätt klar bild nu va?
I alla fall ska jag sätta på en hejdundrande bra film att somna till, hur det nu ska gå till.....hehe.
Holy crap vad långt inlägg (nah, not really, vill bara se min film *dålig ursäkt*), later G's!

*don't mess with me, bitch*



Tilda

You better get frisk till på torsdag, annars blir ju inte dansen så awesome som det var tänkt ;)

2011-12-06 @ 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0