BARA EN VECKA TILL JULAFTON, JABBADABBADOOO!

  2011-12-17 / 22:00:37 / lever livet /
Förstår ni min glädje? DO YOU?! Ynka 7 dagar kvar till självaste jultomten i egen hög person ska dela ut en massa extraordinära julklappar till mig. Till mig! Och maten! Så gudomligt gott ska det bli! Och så allt det där andra att ge bort saker till nära och kära och blablabla...hehe, skojar bara, jag har inget hjärta av sten, jag älskar att göra andra glada.
Hade tänkt visa er min önskelista imorgon eller nåt, även fast den är inte så lång. Men den är bra mumsig att titta på!


Denna fina julgranen gjorde jag för några veckor sedan, äntligen kommer den väl till pass.


malin

Jennica, hon är ju i Filippinerna nu. Där är ju typ orkan nu!

2011-12-18 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0