ANSWERS

  2011-12-25 / 16:25:08 / Q/A /
Köper du mycket kläder på New Yorker?
Jag gjorde innan, men har verkligen tröttnat på den affären nu. Är helt anti-new yorker typ.

Hur är du som person?
Jag skulle nog beskriva mig själv som en solstråle, glad, positiv och skrattar mycket. Jag är omtänksam och tevlig. Inte överpratig med de jag inte känner. Ganska framåt och motiverad.

Hur ser ditt hår ut när du inte har fixat det?



Det varierar lite dag till dag. Jag använder Asia Straight schampo och balsam för att det ska bli lite rakare. Ibland bli det så här av sig självt, ibland blir det korkskruvar och ibland fågelbo. That's my hair, hehe.

Favoritartister just nu? I så fall varför?

Just nu är det LMFAO, Lil Wayne, Avicii, Mohombi och Eminem.
LMFAO för att de är så galna, och det gillar jag. Deras klädstil  är riktigt cool också.
Lil Wayne för att han har så härlig röst. Lite hes typ. Och han gör bra låtar.
Avicii för att man dras med i låten typ.
Mohombi för att hans låtar gör mig danssugen.
Och till sist Eminem för att hans låtar har en mening. Speciellt mockingbird där han sjunger till sin dotter som han tvingades lämna när hon var liten. Innan gillade jag inte han alls, men nu när jag förstår hans låtar så är han grym.

Skulle du kunna vara med i Big Brother/ Jersey Shore?
NEJ. Jag tror att jag överlever utan att smosha och göra bort mig i TV. Men det är sjukt underhållande att titta på!

Din största rädsla?
Utan tvekan, mörker. Jag är nog mörkräddast i världen.

Vad använder du för smink?

Jag börjar med en fuktkräm för min hud blir lätt torr, speciellt nu om vintern. Sedan tar jag lite puder (creme puff) för att dölja pigmentändringar m.m. Efter det använder jag H&Ms bronzing powder för att få en naturligare "solbränna" än vad creme puff ger. Sedan böjer jag mina ögonfransar och målar de övre fransarna med mascaran One by One av Maybeline New York. Sedan kommer ögonbrynen. Mina ögonbryn syns inte så mycket så jag målar i dem och formar dem lite mer med H&Ms ögonbrynspenna (den mörkbruna). Till sist så målar jag med vanligt naturell lypsyl på läpparna.

Varför kallar du ditt marsvin för ett ninja-marsvin?
Haha, det är lite roligt faktiskt. Mitt marsvin är det mest osociala, skraja och tråkigaste marsvin du kan hitta, även om jag har kelat/klappat/släppt ut honom under hela hans uppväxt. Just DÄRFÖR kallar jag honom mitt ninja-marsvin, för att han är raka motsatsen.

Har du några dåliga egenskaper?

Ja, det har väl alla...Mina är nog att jag lätt blir irriterad och sur på personer, är osäker i mig själv och att det inte krävs så mycket för att göra mig avundsjuk.

Till sist så vill jag bara säga att du verkar vara en sjukt skön person med skitfin stil!
AW, tack! Kram.

Är du oskuld?
Jepp :-D

Har du bra relation till din bror?
Ja, vi kan prata med varanda och skoja. Han är som min hemma-kompis.

Var vill du flytta sen?
USA.

Bästa landet du besökt?
Grekland eller Spanien.

Bästa staden i Skåne, varför?
Malmö i think, för att där är kul och shoppa och är en stad som aldrig sover.

Är inte dina föräldrar lite förvånade över din stil som du har nu? Innan var du ju gullig och tjejig och ordentlig och nu har du en mer cool stil (som jag förövrigt tycker är skitcool!!)
Jo, det blev dom, men dom låter mig bestämma själv. Och dom gillar min stil jag har nu, så we're cool. OCH TACK!

Är dina föräldrar skilda?
Nope.

Favoritspel på mobilen?
Rat on a scooter, haha.

Favoritfilm?
Ouff, though one....Kanske I am legend....har massor!

Favoritfärg/er?
Röd och blå....och vit. USA:s färger kort sagt.

vad tycker du är slampigt på tjejer?
När man är i behov av att visa allting. Typ push-up, överkorta linnen eller kjolar (jättekorta jeansshorts har jag dock inget emot, det är bara snyggt) och kanske 7 ton smink.

Snyggaste killen och tjejen i din klass?
Hmm.....ja, hela min klass är snygg!

Snyggaste tjejen och killen i din årskurs?
Se föregående. Alla är snygga på sitt eget sätt!

Vill du eller tror du att du kommer förlora oskulden innan du gifter dig?
Ja, jag tror inte på hela den där "spara-sig-tills-man-gifter-sig-grejen".

Eller innan du är 20?
Jepp.

Har du xbox eller playstation?
Min broder har ett Xbox.

Isåfall playstation 1/2?
Tvåan är väl bäst?

Spelar du mw3, cod eller bf3? Eller ja, något liknande?
Nej, jag är hellre ute och åker longboard!

Vem av dina föräldrar säger mest ja till dig?
Båda lika mycket faktiskt.

Mår du någon gång dåligt över din kropp?
Nej, jag gillar min kropp. Jag letar inte efter fel utan tänker på det positiva istället!

Vilken linje vill du läsa?
I have no fucking idea...

Vad vill du jobba som?
Nåt kul och varierande....haha.

Vad har du för drömmar?
Menar du framtidsdrömmar eller vad jag drömmer om på natten? Jag gissar på det första, och mina drömmar är att hitta en kille som ser bra ut, har snygg klädsil och bra personlighet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Hmm, ja, jag tror faktiskt det.

Är du kär?
Not right now.

Har du någongång varit ihop med någon (menar inte på dagis)
Ja, men det var ett tag sedan.

Din bästavän?
Har många bästa kompisar, men om jag måste välja så är det nog Jennica.

Finns det någon som du starkt ogillar i din årskurs?
Man kan inte gilla alla, så ja.

Din förebild?
Har ingen förebild, går efter mig själv.

Vad gillar du hos killar?
Har någon snygg klädstil eller om han skejtar, då smälter jag. Tycker också väldigt mycket om leènden. Och fina ögon. Och hår. Och magrutor.

Har du vecko eller månads peng?
Nja, får pengar när jag behöver.

Eller lever du på födelsedags pengar året runt eller vad man säger?
Jag "lever" på det jag tjänar ihop under sommaren.

Är du bortskämd?
Inte bortskämd, men mina föräldrar ger mig det jag behöver.

Köpte du iphone istället för moped?
Jag vet, det låter hemskt, men det finns en historia bakom....haha.

Hur fixade du din design på blogg.se?
Har en gratisdesign. Titta längst ner i menyn så är där länk till hennes blogg.

Har du någon bästa vän eller bästa vänner?
Jarå.

När du skriver så är det aldrig deppig eller något sorgligt.. Så min fråga är om du mår dåligt (skvaller,vänner o.s.v)
Jag mår dåligt lite då och då, titt som tätt. Ibland ledsen, ibland arg. När jag är ledsen så bäddar jag ner mig i sängen med en film och onyttighter, eller lyssnar på musik. Och när jag skriver så skriver jag glatt ändå. Ord kan lura. Men jag mår dåligt ibland, precis som alla andra.

Har du någon allergi?
Ja, jag är allergisk mot bullshit. Annars inte.

Har du något husdjur?
Ja, jag har ett ninja-marsvin!

Varför har du tagit bort din gamla blogg ?
Haha, det var faktiskt jag som klantade till det. Laddade ner en gratisdesign som inte var riktigt som den skulle, så råkade jag gå in på fel blogg, alltså min gamla, och spara den. Så designen jag hade där innan försvann och den som var där var helt konstig. Så jag fick vredesutbrott och tog bort skiten, haha.

Utekvällar/hemmakvällar?
Utekvällar! Men hemmakvällar kan vara riktigt mysiga också.

Smink/utan smink?
Jag ser bäst ut i smink, men hade jag inte behövt smink hade jag lätt gått utan. På sommaren brukar jag fakiskt gå osminkad.

Pojkvän/kompisar?
Hm, 50/50 får det bli.

Sola&bada/åka skidor?
Denna kan jag ikke komma på! Älskar båda. Lika mycket.

Blond/brunett?
På mig, blond.

Vara sjuk/gå i skolan?
Gå i skolan tror jag.

Fisa/rapa?
Fisa är roligast, det låter så kul.

Så, det var pretty much it. Har två frågor till som jag inte svarat på, om jag kunde visa hela mitt rum, och om jag kunde visa mina favoritkläder. Tyvärr är ljuset på mitt rum nu inte världsbäst, utan jag behöver dagsljuset för att fota. Men jag lovar att jag visar dom imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0