ANSWERS #2

  2011-12-26 / 13:33:23 / Q/A /
Här kommer svaren på de sista frågorna!

Kan du visa hela ditt rum?







Haha, detta är jag. Blev avmålad i Spanien för flera år sedan, har ingen aning varför jag hängt den på mitt rum...

Din stil är helt fantastisk! Har du några favoritkläder & kan du visa dem?

Jodå, klart jag kan, och tack!



Mina baggyjeans tycker jag om, trots att jag måste ha gummiband vid ankeln, haha.



Mitt linne som jag fick i julklapp av min kusinvitamin är lätt en ny favvis.



Min jeansväst ligger också mig varmt om hjärtat. So to speak.



Behöver jag ens säga något?

SÅ. ALL DONE!


Anonym

har din bror gått på kunskap? :)

2011-12-26 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0