2011

  2011-12-31 / 16:23:53 / lever livet /
Amanda och Josefin har kommit hem till min enkla boning och musiken är på max. Runt sju drar vi oss till Oliver och det är där vi kommer att välkomna det nya året med en massa kompisar. Längtar efter raketerna, det är så fint. Och maten såklart, har sparat mig hela dagen, hehe.

Vill passa på att tacka min familj, vänner, ovänner, skolkompisar, busschafförer och alla jag känner för ett bra år med en massa bus och påhitt. Har också haft mindre bra perioder, men allt det underbara klår det mindre bra med god marginal. Vill också önska alla er därute en överbra kväll och ta det lugnt med raketerna hörrni!

Vi hörs nästa år!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0